يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۶۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
رئيس فدراسيون کشتي گفت: حق‌خوري‌ها در مورد ايران تاريخي بود و ما از طريق فيلا هم اين موضوع را پيگيري خواهيم کرد.
رسول خادم در مورد عملکرد فرنگی‌کاران کشتی ایران در بازی‌های آسیایی گفت: انتظارم از کشتی فرنگی بالاست اما امیدوارم انتظارات مردم به طور نسبی برآورده شده باشد. از عملکرد کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی رضایت نسبی دارم.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: ترجیح می‌دهم نیمه خالی لیوان را ببینم و به رفع نواقص بپردازم. ما باید شجاعت و جسارت کشتی‌گیران را افزایش دهیم تا در میادین بزرگ‌تر با جرات بیشتری به میدان بروند.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد اهمیت مسابقات انتخابی تیم ملی تصریح کرد: در مسابقات انتخابی برخی کشتی‌گیران که قابلیت‌های کمتری دارند جای خود را به کشتی‌گیرانی می‌دهند که توانایی‌های بیشتری دارند. مدیر تیم‌های ملی اسامی کشتی‌گیرانی که در مسابقات جهانی و آسیایی کمتر از حد انتظار بودند را به ما اعلام خواهد کرد و ما در شورای فنی در خصوص آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی درباره تضییع حق کشتی‌گیران فرنگی ایران در اینچئون گفت: نامه‌هایی به لالوویچ و شورای المپیک آسیا ارسال کرده‌ایم. این حق‌خوری‌ها در مورد ایران تاریخی بود و ما از طریق فیلا هم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. قطعا اعتراض‌های ما تاثیرگذار خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها