أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۶۲۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۳     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
جیب حال و هوایی داشت اون پایگاه و بچه هاش، شهید مصطفی وفایی رو به خوبی بیاد دارم و شخصیت شوخ و طبع بلند و خونگرمش رو خانواده شهید مصطفی انجم هم بعدا با من تماس گرفتن و از شهادت ایشون خبر دادند که البته من بی اطلاع بودم.
حسن شمشادی در صفحه شخصی خود نوشت: پاییز سال ۶۳ یک سال تحصیلی رو به دلایلی در قم  گذروندم و به محض ورود به خیابان و منطقه معروف و تاریخی چهار مردان به پایگاه شهید دکتر مصطفی چمران رفتم و ثبت نام کردم.

عجیب حال و هوایی داشت اون پایگاه و بچه هاش، شهید مصطفی وفایی رو به خوبی بیاد دارم و شخصیت شوخ و طبع بلند و خونگرمش رو خانواده شهید مصطفی انجم هم بعدا با من تماس گرفتن و از شهادت ایشون خبر دادند که البته من بی اطلاع بودم.

با چند عزیز دیگر هم در اون روزها صمیمی بودم که الان بعد از سی سال ازشون خبر ندارم.

هر چه بود و نبود، اون روزها گذشت و خیلی ها سفر کردند و پر کشیدند و رفتند و ما زمین گیر شدیم....

یاد و خاطرشون گرامی و روحشون شاد امید که شفیعمون باشند.

اونی که اون وسط ایستاده و کلاه سرش هست و پیراهن زیر لباس بسیجی اش آبیه، حسن شمشادی هستش.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها