يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۶۲۷
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
جوان ۲۹ ساله اي نيمه شب گذشته در يک جنايت خياباني در مشهد به قتل رسيد.
دقايق اوليه بامداد روز گذشته، زنگ تلفن قاضي ويژه قتل عمد به صدا درآمد و خبر رسيد که جواني به ضرب چاقو در خيابان مجروح شده و قبل از رسيدن به بيمارستان جان باخته است. 
 
به دنبال دريافت اين خبر، «قاضي موحدي راد» ضمن صدور دستورات تلفني به نيروهاي انتظامي براي حفظ صحنه حادثه و شناسايي مقتول، شبانه عازم بيمارستان دکتر شريعتي مشهد شد. 
 
همزمان با آغاز تحقيقات قضايي مشخص شد جواني که به عنوان همراه مجروح و با آمبولانس به بيمارستان رفته بود، پس از شنيدن خبر مرگ مجروح، از آن مکان گريخته است. همين امر ظن مقام قضايي را برانگيخت و بدين ترتيب اولين سرنخ اين پرونده جنايي با صدور دستورات ويژه اي براي شناسايي و دستگيري جوان فراري آغاز شد. 
 
بررسي هاي مقدماتي نشان داد که جوان ۲۹ ساله با وارد آمدن يک ضربه چاقو به ناحيه قلب، جان خود را از دست داده است و اين گونه ادامه تحقيقات به محل وقوع جنايت در خيابان لادن ۲۳ کشيده شد. 
 
 همزمان با شناسايي «ر» جواني که از بيمارستان گريخته بود، مشخص شد که او و مقتول قرار بود به خانه مجردي که ۲ تن ديگر از دوستان شان منتظر آن ها بودند، بروند. دقايقي بعد ماموران انتظامي با راهنمايي هاي «قاضي موحدي راد»، منزل ويلايي مجردي را در همان منطقه پيدا کردند و مورد بازرسي قرار دادند که در نتيجه تعدادي بطري خالي مشروبات الکلي به همراه مقداري مشروب کشف شد. ۲ مرد ميانسال که در اين منزل حضور داشتند درباره چگونگي وقوع حادثه به 
قاضي ويژه قتل عمد گفتند: ما ساکن تهران هستيم و به عنوان مهمان به مشهد آمده ايم. 
 
ساعاتي قبل قرار بود «ر» و شهرام (مقتول) نيز نزد ما بيايند اما در نيمه هاي شب ناگهان «ر» در حالي که به سر و روي خود مي کوبيد و خود را بسيار نگران نشان مي داد، هراسان وارد منزل شد و گفت: شهرام در خيابان تصادف کرده است. ما هم بلافاصله به محل حادثه رفتيم و ديديم مردم اطراف شهرام جمع شده اند و او خون آلود روي زمين افتاده است که در اين هنگام اورژانس رسيد و «ر» هم با آمبولانس به همراه شهرام رفت که ديگر از او خبري نداريم. 
 
در ادامه بررسي هاي قضايي که تا صبح به طول انجاميد مشخص شد که «ر» پس از فرار از بيمارستان به منزل پدر همسرش رفته است و به اتفاق همسر خود به مکان نامعلومي گريخته است. تحقيقات بيشتر درباره اين جنايت و همچنين دستگيري ضارب فراري ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها