يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۶۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
با اعلام وصول سؤال ملی موسوی‌لارگانی
سؤال ملی نماینده فلاورجان از وزیر ارشاد درباره علت اصرار بر لغو ممیزی در نشر کتاب در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ضرغام صادقی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) خانه ملت موارد اعلام وصولی را قرائت کرد.

بر این اساس، سؤال ملی سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده فلاورجان از علی جنتی وزیر ارشاد در زمینه علت اصرار بر لغو ممیزی در نشر کتاب اعلام وصول شد.

همچنین سؤال ملی احمد شوهانی نماینده ایلام از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت عدم نظارت کافی بر شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه اعلام وصول شد.

سؤال ملی حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه درباره وضعیت اخذ حقوق حقابه دریاچه هامون اعلام وصول شد.

همچنین خسروی نماینده سمنان از طرح سؤال خود از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت عدم اجرای بند 100 ماده واحده قانون بودجه سال 90 و همچنین عدم پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی انصراف داد که اعلام وصول شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها