يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۶۶۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
نمایندگان خرم‌آباد و اردبیل در نشست علنی امروز مجلس بر سر نطق میان‌دستور درگیری لفظی پیدا کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، پس از نطق میان‌دستور کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده اردبیل در صحن علنی به جای ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، درگیری لفظی بین این دو نماینده پیش آمد.

خبرنگار پارلمانی فارس کسب اطلاع کرد که گویا قرار بوده امروز آقای آقامحمدی به ایراد نطق میان‌دستور بپردازد اما از آنجایی که وی صبح امروز کمی کسالت داشته، دیرتر در صحن علنی حضور یافته و پیرمؤذن که فرصت را مناسب دیده بود، نام آقامحمدی را از لیست ناطقان میان‌دستور نشست علنی امروز پارلمان حذف کرده و نام خودش را نوشته است.

زمانی که پیرمؤذن نطق میان‌دستور خود را قرائت کرد، آقامحمدی به شدت عصبانی شد و سر وی فریاد زد.

زمانی که خبرنگاران علت این درگیری لفظی را از پیرمؤذن جویا شدند، او گفت: آقای آقامحمدی خودش گفته بنده به جای او امروز نطق میان‌دستور داشته باشم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها