يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۶۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
نایب رئیس دوم مجلس در صحن علنی خانه ملت به سخنگوی هیأت رئیسه که فضای پارلمان را متشنج کرده بود، اخطار رسمی داد که در صندلی خودش حضور یابد.
فارس، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد و سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان با صدای بلند خواستار بیان تذکر بود که محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس که در غیاب علی لاریجانی برای ساعاتی ریاست صحن علنی را بر عهده داشت، این اجازه را به وی نداد، این امر موجب عصبانیت بیشتر نعمتی شد تا آنجا که وی با حضور مقابل جایگاه هیأت رئیسه، فریاد می‌زد.

سپس نعمتی خطاب به باهنر گفت: به من توهین کردید و من باید تذکر دهم، باهنر نیز به وی پاسخ داد: مگر پشت تریبون به شما توهین شده که نعمتی جواب منفی داد و باهنر خطاب به وی گفت: پس بعداً صحبت می‌کنیم، اما سخنگوی هیأت رئیسه مجلس که با فریادهایش نظم جلسه علنی را به هم زده بود، همچنان با صدای بلند صحبت می‌کرد.

باهنر نیز خطاب به وی گفت: آقای نعمتی به شما اخطار رسمی می‌دهم که در صندلی خود بنشینید.

سپس تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله نادر قاضی‌پور، محمد دهقان و دیگر وکلای ملت در اطراف بهروز نعمتی حضور یافتند تا او را آرام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها