أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۶۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
فرمانده انتظامی کردستان شایعات مبنی بر حضور گروهک داعش در بانه و سنندج را که اخیراً از طریق فضای مجازی منتشر شده است، تکذیب کرد
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از سنندج، سردار مسعود خرم‌نیا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تکذیب حضور تعدادی از افراد وابسته به گروه تکفیری و داعش در برخی شهرستان‌های استان که از طریق فضای مجازی از سوی کاربران برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، اظهار کرد: اینکه در فضاهای مجازی هر مطلبی منتشر شود، دال بر واقعیت آن نیست.

وی افزود: این مسئله را باید مورد توجه قرار داد که اصل هدف شکل‌گیری این شبکه‌های مجازی، نوعی التهاب، بی‌ثباتی و عملیات روانی در اذهان عمومی بوده و انتشار چنین مطالبی مبنی بر حضور این گروهک‌ها در این استان طبیعی است.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه هر شایعه‌ای مبنی بر جولان گروهک‌های تکفیری در استان را کاملا تکذیب می‌کنیم، تصریح کرد: بستر و فضای جولان گروهک‌های تکفیری در استان کردستان وجود ندارد.

خرم‌نیا گفت: آمادگی که در نیروهای انتظامی، انتظامی و امنیتی استان وجود دارد به گونه‌ای است که حتی کوچکترین تحرکات را به صورت کامل رصد کرده و اقدامات پیشگیرانه قبل از هر اتفاقی انجام می‌دهند.

وی در پایان تصریح کرد: در کنار آمادگی نیروهای انتظامی، مردم استان نیز با تمام توان در تامین امنیت مشارکت جدی دارند و اجازه خدشه‌دار کردن این امنیت پایدار را به کسی نمی‌دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها