يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۶۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بازیکنان استقلال عصر امروز(چهارشنبه) آخرین جلسه تمرین خود قبل از دیدار با ملوان بندر انزلی را ساعت 16:30 در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهند کرد. آبی پوشان بعد از این تمرین برای برپایی اردو پیش از دیدار با ملوان راهی هتل هما خواهند شد.
لازم به ذکر است استقلال تهران در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر عصر پنج شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندر انزلی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها