يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۶۸۶
زمان انتشار: ۰۵:۲۸     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
فرنگی کار وزن ۶۶ کیلوگرم کشورمان گفت: به کشتی گیر کره‌ای حمله می کردم اما به او اخطار نمی‌دادند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، افشین بیابانگرد پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی اظهار داشت: در طول 9 روز 6 کیلوکرم وزن کم کردم و این فشار زیادی به من وارد کرد.

وی افزود: حدود 2 روز بود که اصلا غذایی نمی خوردم و خیلی شرایط سختی بود اما به خاطر ایران این کار را انجام دادم. بعد از وزن کشی نیز چیزی نمی توانستم بخورم.

فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان خاطرنشان کرد: بخاطر شاد کردن دل مردم این مسائل را تحمل کردم تا یک مدال بدست آید. جالب بود که امروز من به کشتی گیر کره‌ای حمله می کردم اما به او اخطار نمی دادند.

بیابانگرد ادامه داد: تلاش خودم را انجام دادم اما شاید قسمت نبود که طلایی شوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها