امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۵۶۶۸۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: ۲۳ سال با گل محمدی ارتباط دوستی داریم و از تاکتیک همدیگر هم شناخت داریم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن اصفهان گفت: جنس فوتبال ذوب‌آهن به نفت می‌خورد. این تیم هفته قبل توانسته از تیم صدرجدولی استقلال 3 امتیاز با ارزش بگیرد و اکنون روحیه خوبی دارد.

وی ادامه داد: بخش اعظمی از بازیکنان و کادرفنی ما با کادرفنی ذوب‌آهن آشنایی دارند و علتش این است که گل‌محمدی در کادرفنی ذوب‌آهن است و شناخت خوبی از ما دارد. گل محمدی دوست خوب من است، 23 سال با هم ارتباط دوستی داریم و از تاکتیک همدیگر هم شناخت داریم.

منصوریان عنوان کرد: می‌دانم دیدار فردا بازی بسیار زیبایی خواهد بود و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم مثل بازی با فولاد به نتیجه برسیم. 3 امتیاز بازی با فولاد را می‌خواستیم که بدشانس بودیم و امیدوارم این بدشانسی را مقابل ذوب‌آهن برطرف کنیم و با بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی نفت درباره تیمش گفت: فردا لطفی را نداریم به خاطر اینکه عمل جراحی کرده و علی قربانی را تازه از کادرپزشکی تحویل گرفتیم و یک هفته زمان می‌برد تا آماده شود. البته غلامرضا رضایی هم به تازگی به جمع بازیکنان ما برگشته است. در این مسیر کادرپزشکی بسیار به ما کمک کردند و مصدومان‌ ما خیلی زود برگشتند و محروم نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها