أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۶۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بعد از برد خوبی که برابر استقلال داشتیم خیلی از این فشارها کم شد و بچه‌ها هم به خودباوری بهتری دست یافتند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با نفت تهران گفت: بازی فردا برای ما بازی مهمی است. با توجه به وضعیت جدول، گرفتن امتیاز از بازی فردا می‌تواند به ما کمک کند. اگر این اتفاق رخ دهد هم رده خودمان را بهتر می‌کنیم و هم‌ اینکه به یک ثبات بهتری می‌رسیم و می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به برد مقابل استقلال تمرینات روحیه‌بخش خوبی داشتیم و از لحاظ جسمی و روحی و روانی آماده بازی خوبی هستیم. امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب از هر دو تیم باشیم.  نفت و ذوب آهن تیم‌های فنی و خوبی هستند و مطمئنم بازی فردا بازی خوبی از آب در می‌آید و موقعیت‌های زیادی خلق می‌شود. هر تیمی که از موقعیت‌ها استفاده کند می‌تواند برنده بازی باشد.

گل محمدی درباره محرومان ومصدومان تیمش گفت: رجب‌زاده به دلیل اخراج در بازی قبل و سینا عشوری به علت مشکل سربازی غایب هستند.

سرمربی ذوب آهن عنوان کرد: فشار زیادی روی تیم بود و بعد از برد خوبی که برابر استقلال داشتیم خیلی از این فشارها کم شد و بچه‌ها هم به خودباوری بهتری دست یافتند. این حس به آنها دست داده که می‌توانند مقابل هر تیمی برنده باشند و امیدوارم فردا بچه‌های ما تمرکز خوبی داشته باشند و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. البته همانطور که همه می‌دانند تیم نفت هم یکی از بهترین‌ تیم‌های حال حاضر لیگ برتر ما است و دارای مدیریت، بازیکنان و کادر فنی خوبی است و این کار ما را فردا دشوار می‌کند.

وی گفت: شناخت کلی نسبت به این تیم داریم ولی مقدار تغییراتی در نفت به وجود آمده  است. امیدوارم شاهد یک بازی خوب، فنی و تماشاگرپسند باشیم و بعد از آن هم بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و برنده باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها