کد خبر: ۲۵۶۷۰۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۲     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
    مدیر حوزه ریاست دیوان عدالت اداری گفت: درخواست «حسین ماهینی» مبنی بر صدور دستور موقت به منظور صدور مجوز بازی‌ او رد شده اما شکایت این بازیکن مبنی بر ابطال تصمیم سازمان نظام وظیفه و فدراسیون فوتبال در حال رسیدگی است.

علی‌اکبر بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: آقای ماهینی از بازیکنان فوتبال شکایتی علیه سازمان نظام وظیفه عمومی و فدراسیون فوتبال در دیوان عدالت اداری ثبت کرده است.

وی افزود: صدور دستور موقت برای لغو تصمیمات مذکور به منظور کسب اجازه قانونی برای بازی و همچنین ابطال تصمیمات سازمان نظام وظیفه عمومی و فدراسیون فوتبال دو خواسته حسین ماهینی است که خواسته اول با نظر یکی از شعب دیوان عدالت اداری رد شده است، اما خواسته دوم این بازیکن در نوبت رسیدگی است.

بختیاری اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده برای این پرونده وقت نظارتی تعیین کرده است و بعد از تبادل لایحه بین طرفین دعوا نسبت به آن تصمیم گیری می‌کند.

بر اساس این گزارش سازمان لیگ فوتبال ایران چند روز پیش با صدور اطلاعیه‌ای از ابطال کارت معافیت علی حمودی و حسین ماهینی بازیکنان تیم‌های باشگاه سپاهان و پرسپولیس خبر داد و تاکید کرد که بازیکنان فوق تا تعیین تکلیف وضعیت خدمت نظام وظیفه‌شان نمی‌توانند تیم‌های خود را همراهی کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها