کد خبر: ۲۵۶۷۱۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
رضا رهقی سرپرست پیکان در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط ما بهتر است و آن چیزی که فکر می‌کردیم اتفاق افتاده است. ما تمام بازیکنان خود را برای دیدار مقابل صبا در اختیار داریم و امیدواریم که بتوانیم سه امتیاز خانگی را کسب کنیم.

وی در مورد جذب سیاوش اکبرپور، فرشید طالبی و احمد جمشیدیان تصریح کرد: پس از دیدار مقابل با صبا مذاکرات ما با سیاوش اکبرپور جدی‌تر خواهد شد و تصمیم گرفته‌ایم تا او را به تیم اضافه کنیم و یکسری مسائل دیگر باقیمانده که در صحبت‌های پایانی مشخص خواهد شد. هنوز با فرشید طالبی صحبتی نکرده‌ایم اما احمد جمشیدیان را نیز مدنظر داریم که در یک نشست می‌خواهیم در خصوص او تصمیم بگیریم.

سرپرست پیکان در مورد اینکه آیا جذب سیاوش اکبرپور به جدایی احتمالی سعید دقیقی در نیم‌فصل و پیوستنش به استقلال ربطی دارد یا خیر گفت:

    با توجه به جاهای خالی که ما داریم به دنبال جذب بازیکن هستیم و ربطی به جدایی دقیقی ندارد هرچند که رفتن مهاجم‌مان به استقلال شایعه‌ای بیش نیست او از ابتدای فصل از استقلال پیشنهاد داشت و با آگاهی کامل پیکان را انتخاب کرد. در چند هفته اخیر هم شرایطش بهتر شده است. فکر می کنم این شایعه زمانی به وجود آمد که او تحت فشار بود زیرا در امر گلزنی موفق نبود. اما هم‌اکنون شرایطش بهتر شده است.

رهقی در مورد اینکه کارلوس کی‌روش در لیست اولیه خود برای اردوی پرتغال نام رحمتی را گنجانده است اظهار داشت: فکر می‌کنم رحمتی آماده‌ترین دروازه‌بان ایران است. این موضوع هم با توجه به عملکرد او قابل اثبات است. او لیاقت بازی کردن در جام ملت‌های آسیا را دارد.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود از رحمتی گذرنامه‌ای گرفته نشده و نام او هم برای سفر به پرتغال داده نشده است گفت: اردوی پرتغال آخرین اردوی تیم ملی قبل از جام ملت‌های آسیا نیست. فکر می‌کنم همین که کادر فنی رحمتی را دعوت کرده نشان می‌دهد که آنها به او اعتقاد دارند. حضور یا عدم حضور او در این اردو اهمیتی ندارد ما خوشحالیم که نگاه کادر فنی به رحمتی مثبت شده و اتفاقات گذشته فراموش شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها