کد خبر: ۲۵۶۷۱۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
سید جلال حسینی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس بعد از جدایی از جمع سرخ‌ها راهی قطر و لیگ ستارگان این کشور شد تا برای الاهلی دوحه کنار مجتبی جباری بازی کند. جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس البته حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشت و از آنجا که از دست دادن این بازیکن برای دایی و تیمش گران تمام می‌شد در ظاهر باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی برای حفظ این بازیکن کرد. یکی از تلاش‌هایی که برای نگه داشتن سیدجلال در پرسپولیس صورت گرفت تسویه حساب کامل قرارداد فصل قبل او با باشگاه بود. در واقع این خواسته حسینی از علیرضا رحیمی مدیرعامل آن روز باشگاه بود و مدیر اصفهانی هم برای اینکه حسن نیتش را برای شروع مذاکرات جدی با سیدجلال نشان دهد تمام مطالبات او را با کمک اسپانسر پرداخت کرد.

با این وجود سیدجلال حسینی مطابق آنچه انتظار می‌رفت راهی قطر شد تا دهان رحیمی از تعجب باز بماند و حرفی برای گفتن نداشته باشد. سیدجلال با حضور در قطر دست رحیمی را در پوست گردو گذاشت و رفت و البته از آنجایی که حق خودش را گرفته بود رحیمی و باشگاه پرسپولیس نمی‌توانستند به او معترض باشند که چرا پول را تمام و کمال گرفتی اما به وعده ات برای مذاکره عمل نکردی؟

البته طبیعی است که اشتباه بزرگ را در این ماجرا رحیمی انجام داد چرا که مدت زیادی رسانه‌ها روی این نکته تاکید می‌کردند که سیدجلال در قطر قرارداد بسته و قطعا از پرسپولیس جدا می‌شود اما مشخص نشد چرا همه این مساله را پذیرفتند الا مدیرعامل وقت پرسپولیس.

اما نکته مهم ماجرا اینجاست که داستان پرداخت مطالبات سیدجلال حالا مساله ساز شده است. گفته می‌شود رحیمی چیزی حدود 200 میلیون تومان بیشتر از مطالبات فصل گذشته سیدجلال به او پرداخت کرده است و حالا مدیران جدید باشگاه پرسپولیس دنبال بازپس گرفتن این پول هستند. ظاهرا مدیران باشگاه پرسپولیس از طریق برادر سیدجلال به او خبر داده‌اند تا این پول را برگرداند که باید دید این ماجرا به کجا ختم خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها