أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۷۱۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۳

پیروزی چلسی در خانه اسپورتینگ لیسون در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای جان تری نسبت به سایر بازیکنان تیمش خاطره‌انگیزتر بود چرا که او توانست شمار بازی‌هایش برای چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را 3 رقمی کند.

در این بازی که چلسی با تک گل دقیقه 34 نمانیا ماتیج، موفق شد میزبان پرتغالی خود را شکست دهد. تری یکصدمین بازی‌اش را برای چلسی در بزرگترین تورنمنت باشگاهی دنیا انجام داد.

او در پایان این بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: من واقعاً احساس غرور می‌کنم چون شمار بازیکنانی که توانسته‌اند به چنین رکوردی دست پیدا کنند زیاد نیست. دوران بازیگری من عالی و موفق بوده است و امیدوارم که این روند برای مدتی طولانی ادامه داشته باشد. الان احساس فوق‌العاده‌ای دارم.

پس از به ثمر رساندن گل در نیمه اول، چلسی رفته رفته افت کرد و در نیمه دوم این اسپورتینگ بود که کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت اما تری از عملکرد تیمش برای کسب این پیروزی راضی بود.

وی افزود: ما موقعیت‌های زیادی برای یک‌سره کردن کار حریف داشتیم اما امشب یکی از آن شب‌‌هایی بود که هر کاری می‌کردیم توپ داخل دروازه نمی‌رفت و خوشبختانه نمانیا ماتیچ توانست گل بزند. ما پارسال اولین بازی خود را در مرحله گروهی باختیم اما در نهایت به عنوان صدرنشین از گروه‌مان صعود کردیم. با در نظر داشتن این موضوع و اینکه باید 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم، تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام دادیم و حالا در صدر جدول رده‌بندی گروه قرار گرفته‌ایم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها