أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۷۲۳
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۰۹ مهر ۱۳۹۳

استقلال در خانه، در صورت پیروزی برابر ملوان، به انتظار شکست تراکتورسازی برابر سایپا می‌ نشیند تا در صدرجدول همسایه تراکتورسازان شود.

1. استقلال تیم دوم صدرجدول و ملوان تیم دوم ته جدول هستند.

2. استقلال در 3 بازی آخر به تیم‎های نفت، فولاد و ذوب‌آهن باخته و ملوان با گسترش‎فولاد مساوی کرده و به سایپا و پیکان باخته است.

3. دو تیم در لیگ‌برتر 24 بار به مصاف هم رفته‎اند، استقلال 12 برد، 8 مساوی، 4 باخت، 32 گل زده و 23 گل خورده دارد.

4. ملوان در آخرین دیدار 2 تیم که 30 بهمن 92 برگزار شد 4 ـ2 استقلال را برد. جالب آنکه در لیگ سال 90 هم ملوان یک بار دیگر استقلال را 4 ـ2 شکست داده بود.

5. در تاریخ 2 تیم، اکبر میثاقیان، کیوان ساجدی، احمد جمشیدیان، پژمان نوری، مهرداد اولادی و جواد شیرزاد در هر 2 تیم بازی کرده‎اند.

6. استقلال برابر سپاهان 3 ـ 1 باخت و ملوان با سپاهان یک ـ یک کرد اما در سایر دیدارهای مشترک امسال 2 تیم، استقلال برابر راه‌آهن، سایپا و پیکان برنده شد و ملوان به هر سه تیم باخته است و استقلال، برابر استقلال خوزستان و گسترش فولاد هم در حالی برنده شد که ملوان برابر هر 2 تیم مساوی کرده است.

7. در روز 7 خرداد 81، ملوان در خانه خود، حریف را یک ـ صفر برد و استقلالی را که هفته‎های بسیار صدرنشین بود را از قهرمانی به دور کرد.

8. به علت نزدیکی امتیازات تیم‎های پایین جدول، ملوان می‌تواند از رتبه پانزدهم با پیروزی برابر استقلال تا رتبه یازدهم بالا بیاید .

9. مهرداد اولادی مرد سابق آبی‎ها در ملوان و پژمان نوری هافبک سابق انزلی در جمع استقلالی‎ها، انگیزه‎های زیادی برای خودنمایی دارند.

10. آندرانیک تیموریان طی حکم کمیته انضباطی در این دیدار محروم است، او را می توان بزرگترین غایب استقلال در این هفته نامید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها