کد خبر: ۲۵۶۷۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
محمدرضا ساکت عضو هيات مديره سازمان ليگ با اشاره به مشکلات مالي باشگاهها معتقد است که بايد هر چه زودتر با مساعدت وزارت کشور، وزارت ورزش و هيات دولت مشکل حق پخش تلويزيوني، برطرف شود.
به گزارش 598،محمدرضا ساکت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" از حمایت ارگانهای دولتی برای برآورده شدن حق پخش دیدارهای لیگ صحبت کرد.

تا 10 روز آینده تصمیم گیری می کنیم
همانطور که خود آقای تاج هم در هفته گذشته گفت. حق پخش بازیهای تلویزیونی  در وزارت کشور مورد توجه قرار گرفت.  اما باید مشخص شود که  در حقوق فوتبال چه ارگانی باید به عنوان مرجع این مساله را پیگیری کند. در نهایت باید تصمیم گیری در این مورد را تا 10 روز آینده نهایی کنیم. آنچه که از سوی فدراسیون، ساطمان لیگ و باشگاهها  بطور جدی دنبال می شود. این است که در حالی که اکثر باشگاهها مشگلات مالی دارند. تسریع در پرداخت حق پخش تلویزیونی  می تواند رقم قابل توجهی را به باشگاهها تزریق کند که می تواند راه گشا باشد.

عدد و رقم برای فوتبال مهم است
وزارت ورزش حقوق باشگاهها و حقوق ورزش را دنبال می کند. وزارت ورزش در این مطالبه جدی است.  وزارت کشور هم فضای مثبتی دارد. این کاری است که بایستی انجام شود. خود صدا و سیما هم به حق باشگاهها قائل هست و می خواهد حقوق فوتبال را بدهد. اما عدد و رقم برای ارزش فوتبال ایران مهم است. چون پوشش کانالهای تلویزیون و جذابیتی که فوتبال برای ببیننده تلویزیونی دارد. با رایزنی هایی که شده هیات دولت هم در این زمینه وارد عمل شده است. در این میان زمان اعلام شده در شرایطی که مسایل مالی و حادی برای  باشگاهها مطرح است ودر با در نظر گرفتن شرایط خاص، حقوق باشگاها باید مورد توجه قرار بگیرد.

تبریک به کاروان ایران در کره
می خواستم درخشش  کاروان ایران در بازیهای آسیایی اینچئون کره را تبریک بگویم. به خصوص درخشش بانوان ورزشکار ایرانی را که نشان دادند ظرفیتهای خوبی دارند. همانطور که مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری بوده. زنان ایران با حفظ فضیلتهای دینی و ایرانی توانستند نقاط شایسته و برجسته ای از زن ایرانی را مطرح کنند و بهترین کیفیت یک بانوی ایرانی را به نمایش بگذارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها