يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۷۵۵
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
محمدرضا خلعتبري در بهترين فرم و حالت خود روز جمعه مقابل مدافعان پرسپوليس قرار مي‌گيرد.
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ریزنقشی که در تمام تیم های باشگاهی اش از ابومسلم تا ذوب‌آهن و سپاهان به نوعی گربه سیاه پرسپولیس محسوس می‌ شد، بالاخره با حرف و حدیث های فراوان به جمع سرخپوشان پیوست.

پست نامناسب دلیل اصلی جدایی خلعتبری

محمد رویانیان مدیرعامل وقت پرسپولیس با زیر هجمه انتقادات بسیار زیادی برای انتقال خلعتبری مواجه شد، خلعتبری که با تیم عجمان امارات تمام کرده بود به دلیل نام معجول لیگ امارات در این تیم بازی نکرد و در نهایت راهش را به پرسپولیس کج کرد. او در پرسپولیس زیرنظر علی دایی دوران پر فراز و نشیبی داشت. گاهی عنوان ستاره پرسپولیس را با گلزنی هایش از آن خود می‌ کرد و گاهی چنان غیرموثر و ناموفق عمل می‌ کرد که صدای همه را درمی آورد. موضوعی که به پست نامناسب او در پرسپولیس برمی گشت. خلعتبری همواره در گفت‌وگوهای خصوصی ای که با هم تیمی هایشان داشت از پست و منطقه غیرتخصصی خود که توسط علی دایی به کار گرفته می‌ شد، گلایه داشت و معتقد بود در این پست نمی‌ تواند کارایی لازم را داشته باشد.

جام‌جهانی برباد رفت

اتفاقی که باعث شد او حتی به عنوان یکی از بازیکنان همیشه ثابت اردوهای تیم‌ملی چند اردوی آخر را از دست داده و حتی یکی از غایبان بزرگ ایران در جام‌جهانی 2014 باشد. بی گمان خلعتبری دلیل اصلی عدم حضورش در جام‌جهانی را علی دایی و کج سلیقگی های کی‌روش می‌ دانست و به همین دلیل تصمیم گرفت در ابتدای فصل جاری با هر ترفندی که بود از پرسپولیس جدا شود. خلعتبری که نمی‌ خواست جایگاهش را نزد هواداران پرسپولیس از دست بدهد با بهانه های مختلف خودش را به خلیلیان و سپاهانی ها نزدیک کرد. او جلسات مختلفی را با علیرضا رحیمی برگزار کرد اما از آنجایی که دلش با پرسپولیس نبود و می‌ دانست با علی دایی سرنوشتی بهتر از آنچه که در فصل های گذشته پیدا کرده بود، پیدا نخواهد کرد در نهایت همانطور که به نظر می‌ رسید با مدیرعامل اصفهانی پرسپولیس به توافق نرسید تا خیل عظیم هواداران پرسپولیس جدایی او را برنتابد. گروهی معتقد بودند که وابستگی های علیرضا رحیمی به سپاهان باعث شده تا او مذاکرات با خلعتبری را جدی نگیرد و زمینه های حضور این بازیکن را در تیم سابقش سپاهان فراهم کند و گروهی دیگر این اعتقاد را داشتند که خود خلعتبری دلش با پرسپولیس نبود و دوست داشت به تیم سابقش سپاهان بپیوندد. اما هر چه بود هواداران پرسپولیس این اعتقاد کلی را داشتند که اگر علی دایی می‌ خواست و دلواپسی های خلعتبری را برطرف می‌ کرد شاید پرسپولیس با مبلغ درخواستی خلعتبری به توافق می‌ رسید و او همچنان در این تیم می‌ ماند. اما احتمال بالا رفتن هزینه های پرسپولیس از سقف قرارداد 18 میلیاردی تعیین شده از سوی سازمان لیگ به واسطه مبلغ بالای علی دایی و چند بازیکن پرسپولیس باعث شد تا در نهایت خلعتبری هم به سرنوشت سیدجلال حسینی دچار شده و از این پرسپولیس جدا شود. بی گمان رویارویی او با بازیکنان پرسپولیس و هواداران این تیم در روز جمعه یکی از سوژه های داغ ال کلاسیکوی ایرانی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها