أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۷۵۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۳     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
جلسه هماهنگي ديدار تيم‌هاي سپاهان و پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال با حضور عوامل اجرايي و انتظامي در فرمانداري لنجان برگزار شد.
  به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی هیات فوتبال استان اصفهان؛ دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود.

در این راستا علیرضا جهانشاهی دبیر هیات فوتبال استان اصفهان گفت: جلسه هماهنگی این دیدار با حضور معاون فرمانداری لنجان نماینده باشگاه سپاهان، یگان ویژه انتظامی استان اصفهان، نیروی انتظامی شهرستان لنجان، حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اداره ورزش و جوانان شهرستان لنجان در محل فرمانداری لنجان برگزار شد.

وی با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: درب ورزشگاه فولادشهر جهت ورود تماشاگران دو تیم با هماهنگی یگان ویژه انتظامی استان اصفهان از ساعت 14 باز می‌شود.

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان ادامه داد: طبق هماهنگی انجام گرفته 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه فولادشهر در اختیار هواداران تیم پرسپولیس و 90 درصد از ظرفیت این ورزشگاه در اختیار هواداران تیم سپاهان قرار گرفته می‌گیرد.

جهانشاهی با بیان این مطلب عنوان کرد: جایگاه‌های 16، 17 و 18 ورزشگاه فولادشهر در بازی هفته یازدهم به هواداران تیم پرسپولیس و سایر جایگاه‌ها به هواداران تیم سپاهان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه بلیط‌های این دیدار در دو رنگ متفاوت و همراه با هولوگرام هیات فوتبال به فروش خواهد رسید، خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد هواداران تیم سپاهان اصفهان از ساعت 9 صبح روز جمعه با مراجعه به ورزشگاه‌های انقلاب، پیروزی و همچنین کانون هواداران باشگاه سپاهان نسبت به خرید بلیط اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها