يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۷۶۰
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
شب گذشته بايرن در ورزشگاهي خالي از تماشاگر در مقابل زسکا مسکو به برتري 1-0 دست يافت.
به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا کماندوهای سرحالی را به داخل زمین فرستاده بود و خودش در کنار خط حرکت می‌کرد.بازیکنانش همدیگر را مورد تشویق قرار می‌دادند. همه چیز مثل همیشه بود. مثل جلسات تمرینی بایرن که مثل همیشه همه با هم حرف می‌زنند؛ با این تفاوت که شب گذشته حرف‌های آنها را همه دنیا می‌شنیدند.چونکه بازی آنها برابر زسکا مسکو در مقابل سکوهای خالی از تماشاگر انجام شد. اصلا نمی‌شد احساس کرد که این بازی در چارچوب لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپاست.



کارل هاینس رومنیگه رئیس بایرن بعد از برد یک بر صفر در این بازی گفت: "من چهل سال است که در فوتبال فعالیت می‌کنم. اما چنین چیزی را تا بحال تجربه نکرده بودم. و امیدوارم از حالا به بعد هم تجربه نکنم. دیدن یک جلسه تمرینی تیم بایرن از پشت پنجره دفترم خوش‌آیندتر از دیدن این بازی مسخره بدون شور و احساس و سروصدا است."

در پی رفتارهای توهین‌آمیز و نژادپرستانه هواداران زسکا مسکو که سال گذشته رخ داد، این تیم به برگزاری یک بازی بدون حضور تماشاگر محکوم شد. دیروز سکوت مرگبار حاکم بر ورزشگاه خیمکی آرنا واقعا آزاردهنده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها