أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۷۶۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
توتي تا قبل از بازي شب گذشته مقابل سيتي، هرگز در انگلستان موفق به گلزني نشده بود.
به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی شب گذشته در مقابل منچستر سیتی زننده تنها گل آ اس رم بود.او با این گل به مسن ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان نیز بدل شد.اما شاید جالب باشد بدانید که توتی برای گلزنی در این دیدار، انگیزه ای بیشتر از هر زمان دیگه ای داشت. اما چرا؟

توتی تاکنون نتوانسته بود در انگلستان به هیچ تیمی از این کشور گل بزند. روز دوشنبه بود که باشگاه منچستر سیتی در حساب اجتماعی خود پیغام تحریک آمیزی را منتشر کرد :"خوشحالیم که روز سه شنبه، پذیرای تیم آ اس رم و کاپیتان افسانه ای این تیم فرانچسکو توتی که تاکنون در انگلستان موفق به گلزنی نشده است، خواهیم بود"

همین پیغام جنجالی انگیزه های توتی را برای گلزنی به سیتی بیش از پیش کرد و نهایتا او در 38 سالگی با گلزنی در ورزشگاه اتحاد،موفق شد تا به این رکورد منفی پایان بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها