يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۷۶۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۲     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
لوکاس باتيستوتا قرار است که در فيورنتينا جا پاي پدرش بگذارد.گابريل باتيستوتا سال ها براي فيورنتينا بازي کرد و يک اسطوره در ميان هواداران اين تيم محسوب مي شود.
به گزارش "ورزش سه"، امروز "کوریره فیورنتینو" که یک نشریه هواداری تیم فیورنتیناست، گزارش داد که این باشگاه با پسر گابریل باتیستوتا قرار دادی به امضا رسانده است. لوکاس باتیستوتا پسر اسطوره آرژانتینی تیم فیورنتینا قرار است که در این تیم جا پای پدر بگذارد.

مهاجم سابق فیورنتینا و رم در امضای این قرارداد نقش مهمی داشته و فیورنتینا امیدوار است تا این انتقال برای این باشگاه خوش یمن باشد.لوکاس قرار است که در این فصل برای تیم "پورتا رومانا" که یکی از تیم های پایه ای فیورنتینا است بازی کند.

او پیش از این در تیم جوانان کولون آرژانتین بازی می کرد و همچون پدرش یک مهاجم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها