أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۵۶۷۷۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
مديرعامل گسترش فولاد اعتقاد دارد تيمش به خاطر قرعه بدي که خورده بود نتوانسته در هفته هاي ابتدايي ليگ نتيجه خوبي بگيرد.

به گزارش 598،سمندر در این باره به "ورزش سه"، گفت: واقعیت این است که ما در هفته های اول لیگ قرعه بسیار بدی خورده بودیم و همین مساله باعث شد که نتیجه خوبی نگیریم. با تیم های مدعی در خوزستان بازی کردیم و کلا بازی های سختی بود. اما خدا را شکر بعد از بازی با ذوب‌آهن بازی های سختمان تمام شد و از هفته های بعدی نتایج بهتری می‌ گیریم.

او ادامه داد: فکر می‌ کنم در دو بازی آخر از 2 بازی، 4 امتیاز گرفتیم و به همین دلیل کاملا نتایج راضی کننده شده است. فکر می‌کنم می‌توانیم تا پایان نیم فصل این روند را ادامه دهیم و به رتبه های بهتری برسیم.

او در مورد انتظارش از رتبه این تیم در پایان لیگ هم گفت: ما روزی که تیم را می‌ بستیم انتظار داشتیم رتبه بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشیم کلا با توجه به بازیکنانی که گرفتیم نمی‌ توانیم انتظار بیشتری از این تیم داشته باشیم.

سمندر در مورد اینکه گفته می‌ شد چند هفته پیش به مهدی تارتار سرمربی تیمش اولویتماتوم هم داده است گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌ گیرد شایعه در پشت سر تیم هم زیاد است و این هم فقط شایعه مطبوعاتی است. ما دوست داریم تا آخر فصل با آقای تارتار کار کنیم و برنامه ای برای جایگزینی ایشان نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها