يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۷۷۴
زمان انتشار: ۲۱:۱۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
بازگشت کريس رونالدو به تئاتر روياها بطور حتم جذابيت هاي اين جدال را دو چندان خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، امروز تایید شد که روز 18 نوامبر که یکی از روز های فیفادی است، دو تیم ملی آرژانتین و پرتغال در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر، یک بازی دوستانه را برگزار خواهند کرد. این خبر در حساب اجتماعی اسپانسر این بازی بصورت رسمی اعلام شد.

بدون شک این مسابقه یک مسابقه به یادماندنی خواهد شد. جدال دو فوتبالیست برتر جهان یعنی مسی و رونالدو در قالب تیم های ملی خود بطور حتم جذابیت های فراوانی خواهد داشت. از سویی دیگر بازگشت رونالد به ورزشگاه الدترافورد هم جذابیت های خاص خود را به همراه دارد.

پس از بروز شایعاتی مبنی بر بازگشت کریستیانو به منچستریونایتد در تابستان آینده، باید شاهد استقبال استثنایی هواداران شیاطین سرخ از رونالدو باشیم. شکی نیست که در آن روز، مسی از لحاظ حمایت هواداران حاضر در ورزشگاه، زیر سایه رونالدو قرار خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها