کد خبر: ۲۵۶۷۷۵
زمان انتشار: ۲۱:۲۰     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
باشگاه پرسپوليس از فدراسيون فوتبال کاستاريکا درخواست کرد، ميشل اومانيا در بازي بعدي ملي، اين کشور را همراهي نکند.
به گزارش "ورزش سه"، بهروز منتقمی سرپرست باشگاه پرسپولیس از عدم تمایل سرمربی تیمش به حضور اومانیا در بازی دوستانه تیم ملی کاستاریکا خبر داد.

وی درباره اومانیا ادامه داد: فدراسیون فوتبال کاستاریکا با اعلام اینکه اومانیا به تیم ملی کشورش دعوت شده، خواسته‌ است تا برای بازی‌های دوستانه برود. موضوع به درخشان منتقل شد و وی با اعلام اینکه با باشگاه برای اقدام طبق قوانین بین‌المللی همکاری خواهد داشت، با توجه به شرایط موجود ابراز تمایل کردند که در صورت امکان اومانیا را در این مقطع داشته باشیم. بر همین اساس، نامه‌ای را برای فدراسیون فوتبال کاستاریکا آماده کرده و ارسال می‌کنیم.

سرپرست باشگاه در ادامه تصریح کرد: در این نامه با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس احترام به قوانین را در دستور کار خود دارد، عنوان شده است علاوه بر این، برای خواست بازیکن هم ارزش قائل هستیم و بر این اساس برای حضور میشل اومانیا در بازی‌های تیم ملی کاستاریکا طبق برنامه فیفا کمال همکاری را خواهیم داشت اما این درخواست را هم مطرح کردیم که با توجه به شرایط بازی‌ها، مصدومیت‌ها و محرومیت‌های بازیکنان‌مان، در صورت امکان اومانیا با ما همراه بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها