يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۷۷۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۲     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
انتخاب علي کريمي به عنوان مربي تيم‌ملي انتقادهاي زيادي را در جامعه فوتبال به همراه داشته است. نکته عجيب ماجرا زماني آشکار مي‌شود که بدانيد اعضاي کميته فني هيچ نقشي در انتخاب کريمي نداشتند.
به گزارش 598،غلامرضا بهروان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" ادعا می‌ کند کسی با او مشورتی نکرده است: در مورد علی کریمی باید با کسانی صحبت کنید که او را انتخاب کرده اند. واقعیت این است که من در انتخاب علی کریمی هیچ نقشی نداشتم و کسی از من مشورت نخواست. البته من دو هفته ای در جلسه هیات مدیره شرکت نکردم و در خارج از کشور بودم. شاید در این جلسه ها در مورد علی کریمی صحبت شد ولی واقعیت این است که من هیچ اطلاعی نداشتم.

او ادامه داد: اگر نظر من را بخواهید علی کریمی بازیکن بزرگی است ولی شک دارم که از نظر فنی بتواند به تیم‌ملی کمک کند. او به عنوان بازیکن تجربه های زیادی دارد ولی فعلا به عنوان مربی فعالیت نکرده که بتواند تجربیاتش را در تیم‌ملی به کار بگیرد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ معتقد است حضور علی کریمی می‌تواند تماشاگران را برای آمدن به استادیوم تحریک کند، بی تردید علی کریمی یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است. حضور او می‌ تواند تماشاگران را به استادیوم بکشاند و باعث حمایت از تیم‌ملی شود. البته او در تیم های بزرگی بازی کرده و می‌تواند به بازیکنان جوان تیم کمک کند ولی باز هم می‌گویم در مورد مسائل فنی بهتر است از کسانی سوال کنید که او را به عنوان مربی انتخاب کرده اند.

اما موضوع حق پخش به یک معضل اساسی برای فوتبال ایران تبدیل شده است. صداوسیما حاضر نیست مبلغ 50 میلیاردی که فدراسیون فوتبال برای فروش حق پخش در نظر گرفته را پرداخت کند. علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برای چندمین بار صداوسیما را تهدید کرده که اجازه ورود دوربین ها را به استادیوم‎ها نمی‌دهد. بهروان در این باره گفت: هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است و این که آقای کفاشیان می‌تواند جلوی  دوربین ها را بهتر بگیرد است از خودش بپرسید. اما شنیده ام که روز شنبه جلسه ای بین اعضای هیات رئیسه با مدیران صداوسیما انجام می‌ شود و خبرهای خوبی بیرون می‌ آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها