أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۷۸۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
روزنامه هاي اسپانيايي و اروپايي نسبت به شکست شب گذشته بارسلونا مقابل پي اس جي، واکنش هاي جالبي نشان دادند.
به گزارش "ورزش سه"، شکست شب گذشته بارسلونا در مقابل پاریس سنت ژرمن، بازتاب زیادی در رسانه های ورزشی اروپا داشت. این اولین شکست بارسا در فصل جدید بود و پس از انجام 7 بازی، سرانجام دروازه این تیم در این فصل فروریخت. نگاهی داریم به واکنش روزنامه های معتبر اروپایی به شکست بارسلونا:




اکیپ فرانسه : جادویی. این یک پیروزی گروهی بود. برای شکست دادن بارسا(3-2)، پاریسی ها علاوه بر اجرای دستورات تاکتیکی به یک اتحاد گروهی نیاز داشتند. همه بازیکنان در این بازی در خدمت یکدیگر بودند.

اسپورت کاتالونیا اسپانیا: بارسلونا تاوان اشتباهات دفاعی خود را پس داد.بارسا در این بازی همواره تحت محاصره پاریس سنت ژرمن بود و نشان داد که در خط دفاع بسیار آسیب پذیر است.

موندو دپورتیوو اسپانیا:متزلزل روی توپ های ارسالی.بارسا اولین شکست فصل را مقابل پی اس جی تجربه کرد. با گل هایی که از روی یک ضربه کرنر و دو توپ ارسالی از جناحین پذیرفت.مسی بهترین بازیکن بارسا بود و تراشتیگن روی گل دوم مقصر اصلی بود.

گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا : بلان لوئیس انریکه را مات کرد.مسی و نیمار برای بارسا کافی نبودند. وراتی گل دوم پی اس جی را به زیبایی به ثمر رساند

مارکا: بارسا در اولین آزمون جدی اش در این فصل در پاریس شکست خورد

ال موندو اسپانیا : یک بارسلونای بیش از حد متواضع و ناهماهنگ
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها