يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۷۸۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۳     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
علي کفاشيان امروز در پاسخ قاطع به معاون سازمان صداوسيما مبني بر اينکه آنها هرگز بيش از مبلغ اعلام شده پولي به فدراسيون بابت حق پخش نخواهند داد اينطور پاسخ داده است که حالا مي‌بينيد .
به گزارش "ورزش سه"، کفاشیان در شرایطی قصد دارد روی موضوع حق پخش بایستد که صداوسیما با مصوبه شورای امنیت ملی تهدیدات رئیس فدراسیون فوتبال ایران را خنثی کرده است. کفاشیان پیش از این هم گفته بود که مانع از ورود دوربین ها به صداوسیما می‌ شود که هرگز موفق به انجام این کار نشد. چرا که سمبه دستگاه صداوسیما پرزورتر از فدراسیون فوتبال است.

در شرایطی که گفته می‌ شود ممکن است دوباره در این باره جلسه ای بین مسوولان صداوسیما و علی کفاشیان برگزار شود، اهالی فوتبال در انتظارند تا ببینند این دعوای سفت و سخت در نهایت به کجا می‌رسد؟ کفاشیان که به دنبال دریافت مبلغی برای پرداخت به باشگاه هاست هنوز موفق نشده بیش از 22 میلیارد تومان از صداوسیما درخواست کند.

در اینکه صداوسیما نهادی قدرتمند محسوب می‌شود شکی نیست؛ اما رئیس فدراسیون فوتبال هم به جای مصاحبه به دنبال یک راه حل واقعی و قانونی باشد. چیزی که بشود با تکیه بر آن واقعا دوربین ها را راه نداد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها