کد خبر: ۲۵۶۷۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۵۱     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
مربي تيم ملي نوجوانان گفت: هفته آينده بعد از جلسه با کفاشيان وضعيتش براي ادامه همکاري با تيم ملي نوجوانان مشخص مي شود.
به گزارش 598،مصطفی قنبرپور در گفتگو با "ورزش سه" گفت: تیم نوجوانان در بازی های آسیایی به اعتقاد اکثر کارشناسان خوب کار کرد و تیم ما تیم های قطر ،عربستان و سوریه را شکست داد ولی در بازی با کره شمالی که در نهایت قهرمان هم شدند در ضربات پنالتی مغلوب شد. 4 بازیکن ما در این مسابقات در تیم منتخب قرار گرفتند و همه کارشناسان معتقد بودند که ایران مدعی قهرمانی بود.

وی افزود: بازیکنان ما پتانسیل بالایی دارند و معتقدم که در آینده حداقل 6 بازیکن را می توانیم به اروپا ترانسفر کنیم. البته فدراسیون نباید این بازیکنان را رها کند و حمایت های لازم باید از آنها صورت گیرد.بعد از اینکه ژاپن حذف شد ،با مربی آنها صحبت کردم و او به من گفت ما برمی گردیم و تمریناتمان را ادامه می دهیم. ماهم باید از آنها الگو بگیریم و ناامید نباشیم.خودم هم باید در 2 کلاس مربیگری در اروپا شرکت کنم تا چیزهای بیشتری یاد بگیرم.

وی ادامه داد: نتیجه مهم است ولی تاثیری که کادر فنی روی بچه ها می گذارد مهم تر است. درست است که ما نتیجه نگرفتیم ولی روی این بچه ها کار کردیم و تاثیر گذاشتیم. قطری ها برای اینکه ایران را شکست دهند ، رائول گونزالس را به اردوی تیمشان بردند تا به آنها روحیه دهد ولی بچه های ما توانستند آنها را شکست دهند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان بیان کرد:هفته آینده فدراسیون بعد از بررسی عملکرد ما در مورد ادامه همکاری با ما تصمیم می گیرد و در صورتی که تصمیم به همکاری گرفتند ، با تمام وجود در خدمت تیم ملی هستم و افتخار می کنم به این کار. چون که کار ما دلی وعشق است و کار کردن برای تیم ملی افتخار است.

قنرپور در پایان اظهارداشت: فدراسیون در رده های پایه چیزی کم نگذاشته است و هم حمایت های لازم را کرده و هم سفرهای لازم را تدارک دیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها