أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۷۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
تاريخ فوتبال باشگاهي در ايران گواه اين نکته است که استقلال هربار با يک دوره افت مقطعي در نتيجه گيري مواجه شده در ادامه کار صاحب عملکردي شايسته و قابل قبول بوده است.
به گزارش "ورزش سه"، از مهمترین مصادیق این واقعیت تاریخی در لیگ سال 87 ثبت شد. استقلال بعد از کسب 3 باخت در 6 بازی (که 2 باخت پایانی متوالی بودند) نتایج شایسته را آغاز کرد به طوری که در 10 بازی بعدی خود صاحب 8 برد شد، در این مدت آنها در اولین دیدار 6 گل به استقلال اهواز زده و برابر حریفانی مثل فجرسپاسی با 5 گل و برابر پیام مشهد با 5 گل و برابر داماش در جام حذفی با 8 گل حریف را شکست داد.

استقلال که به گواه مسوولین کادرفنی در بازی هایی که بازنده بوده اند نتایجی نسبتا بهتر از بازی های برنده داشته اند برابر ملوان فرصت خوبی دارند که ضمن کسب یک برد خانگی بعد از 3 شکست متوالی، باخت 4 ـ 2 برابر ملوان را در آخرین دیدار جبران کرده و در واقع با یک تیر 2 نشان بزنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها