أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۸۰۰
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
مجيد جلالي سرمربي سال گذشته تراکتورسازي که با اختلاف و کدورت از اين تيم جدا شد حالا با هدايت تيم سايپا آماده گرفتن انتقام از تيمي است که روزهاي خوبي را در دور برگشت پارسال با اين تيم تجربه نکرد.
به گزارش "ورزش سه"، اولین بار در بازی برابر همین سایپا بود که تماشاگران تبریزی شروع به تشویق تونی اولیویرا کرده و با این اقدام، انتقادها از جلالی شروع شد.

جلالی سال گذشته با تیم تراکتورسازی در پایان هفته شانزدهم لیگ‌برتر صدرنشین بود، اما رفته رفته نتایج ضعیف باعث شد جلالی از این تیم جدا شود. او بخشی از ناکامی های نیم فصل دوم سال گذشته را به عملکرد مدیران و حامیان تراکتورسازی نسبت داد. حالا او با سایپا عملکرد مشابهی دارد و به نسبت توان تیم سایپا نتایج خوبی را با این تیم کسب کرده است.

کسب 17 امتیاز از 10 بازی و ثبت عنوان بهترین خط دفاع لیگ، معیارهای رفتار فنی شایسته جلالی با سایپاست. اگر مثل نیم فصل دوم سال گذشته تیم مجید جلالی افت نکند در پایان فصل باید شاهد بهترین نتیجه سایپا در 8 سال گذشته باشیم؛ سایپا 8 سال است که عنوانی بهتر از مقام هشتم در لیگ به دست نیاورده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها