أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۸۰۵
زمان انتشار: ۲۱:۵۸     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
مربي ملوان با بيا اين که اولادي مشکلي براي ديدار با استقلال ندارد افزود: در بازي فردا مساوي به درد هيچ تيمي نمي‌‌خورد.
به گزارش "ورزش سه"، نصرت ایراندوست سرمربی ملوان مثل هفته گذشته در کنفرانس مطبوعاتی شرکت نکرد و قدیربحری به جای او به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بحری در مورد بازی فردا گفت: هم استقلال در بحران قرار دارد و هم ما مهمترین چیزی که در مورد بازی فردا وجود دارد این است که مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌ خورد. 2 تیم باید تلاش کنند که با پیروزی در بازی فردا شرایطشان را در جدول بهتر کنند.

او ادامه داد: همانطور که گفتم استقلال 3 بازی پشت سر هم باخته و نیاز مبرم به پیروزی این بازی دارد اما من باید بگویم ملوان تیم روزهای سخت است. چند بازیکن فصل قبل از این تیم رفته اند و چند بازیکن جوان به تیم ملوان اضافه شده اند. همین مساله باعث شده که ما تا اینجای کار خوب نتیجه نگیریم ولی نتایج خوب ما در آینده نزدیک شروع می‌شود. این آینده نزدیک می‌ تواند فردا باشد. اگر مثل بازی با پیکان بازی کنیم می‌ توانیم استقلال را شکست دهیم.

او در مورد خداحافظی مازیار زارع در هفته گذشته هم گفت: مشکل مازیار زارع حل شده و او از تماشاگران تیم عذرخواهی کرده است. زارع هنوز جوان است و زود است که خداحافظی کند.

بحری اعتقاد دارد اولادی مشکلی برای بازی فردا ندارد: اولادی مشکلی ندارد بعد از اینکه پارگی رباط دست او به دلیل ضربه ای که به شیشه زده بود به گفته پزشکان تیم مشکل او حل شده و می‌ تواند برای ملوان بازی کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها