يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۸۰۶
زمان انتشار: ۲۱:۵۹     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
امير قلعه‌نويي سرمربي استقلال در کنفرانس مطبوعاتي خود در سازمان ليگ‌برتر اتهاماتش عليه برنامه نود را تکرار کرد.
به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی با تاکید بر اینکه این برنامه از نظر خط و خطوط با استقلال مساله دارد، حدود مشکلات را به سمت کارشناسان برنامه برد و آنها را متهم کرد با جوسازی علیه آندو تیموریان کاری کرده اند که استقلال این بازیکن را از دست بدهد.

مسعود مرادی داور بازنشسته فوتبال ایران کارشناس آن شب نود است که در پاسخ به قلعه‌نویی کوچکترین اظهارنظری نمی‌ کند. البته مرادی در پاسخ به سوال ما حرف می‌ زند اما تاکید دارد به هیچ وجه از بین آن کلمات چیزی به عنوان خبر یا مصاحبه منتشر نشود. او می‌ گوید استقلال بازی دارد و نباید با اظهارنظر برای این تیم حاشیه ایجاد کرد.

ظاهرا مرادی بعد از بازی استقلال در این باره شفاف سازی خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها