أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۸۱۳
زمان انتشار: ۲۲:۰۲     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
چيرو ايموبيله به شروع دورتموند در فسل جديد بوندسليگا انتقاداتي را وارد مي‌داند ولي از عملکرد فردي خودش راضي است. مهاجمان دورتموند او را که جانشين لواندوفسکي شده است، مزاحم کار خود نمي‌بينند.
به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند این فصل تنها توانسته است از شش بازی هفت امتیاز کسب کند که آماری دور از انتظار است. حتی خرید جدیدشان چیرو ایموبیله که از تورین به آلمان آمده است از این وضعیت شاکی است. او به "بیلداشپورت" گفت: "کاملا مشخص است که ما از این وضعیت راضی نیستیم. اوایل حضورم طبیعتا مشکلاتی داشتم ولی باید هرچه سریع‌تر به تیم، محیط و مدل فوتبال آلمان عادت می‌کردم. الان روز بروز بهتر می‌شوم."
این مهاجم 24 ساله ایتالیایی در بازی برابر آرسنال در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا و بازی بوندسلیگایی مقابل اشتوتگارت برای تیم جدیدش موفق به گلزنی شد. گل‌هایی که به گفته وی فراموششان نمی‌کند. او بعد از رفتن مهاجم کلیدی دورتموند یعنی رابرت لواندوفسکی به بایرن مونیخ فشاری روی خودش احساس نمی‌کند: "اصلا تحت فشار نیستم. افتخار می‌کنم که مربیان تیم به من اعتماد کردند تا جانشین لواندوفسکی شوم. او کارنامه فوق‌العاده‌ای در وستفالن از خود برجای گذاشت و نامش همیشه در دل هواداران جاودان خواهد بود؛ مثل اسم من در تورین!"
چیرو ایموبیله اف سی تورین را در حالی ترک کرد که آقای گل سری آ بود.او از آشنایی با شخصیت یورگن کلوپ هیجان زده شده است و در این رابطه گفت: "یک همچین مربی‌ای تا به حال ندیده بودم. او فردی با احساس است و خواست و اراده پیروزی را به روح ما منتقل می‌کند."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها