أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۸۲۰
زمان انتشار: ۰۰:۴۶     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
آرش برهانی بعد از بازی با فولاد به خاطر موقعیت‌هایی که از دست داد مورد غضب امیر قلعه‌نویی قرار گرفت؛ آنچه در موردش گفته شد مصاحبه آرش با برنامه نود هم در آن بی‌تاثیر نبوده است.

1- یک تغییر مهم در ترکیب استقلال

آرش برهانی بعد از بازی با فولاد به خاطر موقعیت‌هایی که از دست داد مورد غضب امیر قلعه‌نویی قرار گرفت؛ آنچه در موردش گفته شد مصاحبه آرش با برنامه نود هم در آن بی‌تاثیر نبوده است. به هر حال مجموعه این اتفاقات باعث شد برهانی در دیدار با ذوب‌آهن روی نیمکت بنشیند و بازی علیرضا رمضانی را تماشا کند. با توجه به اینکه پدیده آبی‌ها در این مسابقه هم عملکرد خوبی ارایه نداد، به احتمال فراوان آرش به ترکیب استقلال بازخواهد گشت و برابر ملوان به عنوان بازیکن ثابت به میدان خواهد رفت.
2- تیموریان به بازی با ملوان می رسد

بانک ورزش، در شرایطی که چهار روز از بازی استقلال و ذوب‌آهن می‌گذرد، همچنان رای کمیته انضباطی در خصوص آندرانیک تیموریان اعلام نشده است. در شرایطی که مدام گفته می‌شد تکلیف این موضوع تا دوشنبه یا نهایتا سه‌شنبه روشن خواهد شد، این اتفاق رخ نداد. جالب اینکه با توجه به قوانین فدراسیون فوتبال حتی اگر امروز چهارشنبه هم حکم محرومیت تیموریان اعلام شود، او می‌تواند در بازی با ملوان تیمش را همراهی کند، چرا که چنین احکامی تنها در صورتی قابل اجرا خواهند بود که 48 ساعت قبل از بازی اعلام شوند!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها