يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۸۲۸
زمان انتشار: ۰۰:۵۰     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
از همان ابتدای لیگ و شروع به کار شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس صحبت‌هایی مبنی بر اختلاف‌نظرهای جدی میان این شرکت و مسئولان باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسید.

از درون باشگاه پرسپولیس خبرهای جالبی به گوش نمی‌رسد؛ شب گذشته جلسه‌ای میان سیاسی، منتقمی، خواجه‌وند و مسئول اسپانسر پرسپولیس در محل این باشگاه برگزار شد که خروجی آن مثبت نبود به طوری که خروجی این جلسه هیچ کمکی به حل شدن مشکلات مالی سرخ‌پوشان نکرد حتی شنیده می‌شود که اسپانسر شب گذشته 4 چک یک میلیارد تومانی به باشگاه آورده بود تا آن را به مسئولان پرسپولیس بدهد اما این اتفاق نیفتاد هرچند که خواجه‌وند اعلام کرد به دلیل نبودن وکیل اسپانسر در جلسه این چک‌ها داده نشده اما ظواهر امر نشان از مشکلات اساسی در این زمینه می‌دهد.
به مصوبات هیات مدیره و وزارت ورزش پایبند نیست

در این میان به نظر می‌رسد حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به شخصه و انفرادی قصد دارد کارها را پیش ببرد به طوری که عده‌ای اقدامات او را خودسرانه می‌دانند و حتی معتقدند که او به مصوبات هیات مدیره و وزارت ورزش هم پایبند نیست و قصد دارد از صفر تا صد باشگاه را خودش در اختیار بگیرد در این خصوص هم گفتنی است شرکت اسپانسر پرسپولیس بالای 10 میلیارد تومان تا به اینجا برای این باشگاه هزینه کرده اما حتی یک ریال هم عایدی نداشته که مسئولان بهره بردار پرسپولیس این موضوع را ناشی از عدم تعهد باشگاه به تعهدات خود می دانند که این موضوع در زمان تصدی سیاسی شدت بیشتری به خود گرفته است.

برکناری اتوبوسی عوامل، مسئولان و کارکنان باشگاه و حتی کادر فنی پرسپولیس از اقداماتی است که قطعا این باشگاه را با سرعت هرچه تمام‌تر به سمت قهقرا خواهد برد. سیاسی بعد از برکناری رحیمی و دایی از مدیرعاملی و سرمربیگری پرسپولیس به سراغ کارمندان باشگاه رفت و بیشتر نفرات این باشگاه را از کار برکنار کرد. آن هم در حالی که بهره بردار باشگاه پرسپولیس برای به روز بودن سایت این باشگاه هزینه گزافی کرده اما تغییرات حتی در سایت هم اتفاق افتاده است. در تازه‌ترین اقدام اما روز گذشته مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس تغییر کرد.
لازم باشد منتقمی را هم بیرون می‌کنم!

به گفته افراد مطلع سیاسی خودسرانه و انفرادی قصد دارد تصمیمات پرسپولیس را بگیرد و حتی شنیده می‌شود شب گذشته در جلسه‌ای که در باشگاه برگزار شده رسما اعلام کرده که اول و آخر باشگاه خودم هستم که این موضوع قطعا عواقب تلخی برای باشگاه مطرح کشورمان خواهد داشت. گفته می‌شود سیاسی اعلام کرده رحیمی را خودم برکنار کردم و اخراج دایی را هم به رخ می‌کشد و گفته که لازم باشد منتقمی را هم بیرون می‌کنم! در این بین باید درگیری لفظی سیاسی و خادم را هم جدی بدانیم هرچند که از طرف باشگاه پرسپولیس این موضوع تکذیب شده اما شاهدان عینی این موضوع را تایید می‌کنند و به نظر می‌رسد وزارت ورزش هم با رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به مشکلات اساسی خورده به طوری که شاید دامنه تغییرات در پرسپولیس گسترده‌تر از چیزی که بتوان فکرش را هم کرد بشود.
خودم اسپانسر می آورم!

گویا سیاسی قراردادهای منعقد شده در باشگاه را هم کاغذپاره‌هایی بیش نمی‌داند و در این شرایط است که می‌خواهد یک تنه همه کارها را خودش انجام دهد و حتی در جایی عنوان کرده که اگر این اسپانسر هم نباشد خودم اسپانسر می‌آورم و این در حالی است که او بی‌توجه به قراردادها و ضرر و زیان‌های احتمالی می‌خواهد کارها را پیش ببرد بدون اینکه فکری به عواقب این مسئله کرده باشد. در همین رابطه شنیدیم که اسپانسر باشگاه پرسپولیس بیش از 30 نامه رسمی به سیاسی داده که او آنها را کاغذپاره می‌داند و به گونه‌ای در این باشگاه فعالیت کرده که خیلی‌ها منتقمی را هم فاقد قدرت می‌دانند و معتقدند او بدون دستور سیاسی کاری انجام نمی‌دهد.
شرکت بهنام پیشرو کیش را به عنوان اسپانسر قبول ندارند

اقدامات خودسرانه رئیس هیات مدیره پرسپولیس اما به این مسائل ختم نمی‌شود به طوری که گویا افرادی از طرف وی به صورت مستقیم با شرکت‌ها و برندهای مختلف مذاکره می‌کنند به گونه که دیگر شرکت‌های طرف قرارداد شرکت بهنام پیشرو کیش را به عنوان اسپانسر قبول ندارند چراکه مسئولان این برند وقتی برای مذاکره به سمت شرکت‌های مختلف می‌روند آنها اعلام می‌کنند که ما با خود شخص سیاسی طرف هستیم و با این کار بازهم این بهره بردار است که به مشکل می‌خورد که شاید باید این موضوع را هم به پای قدرت‌طلبی شخص رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بدانیم.

در همین رابطه طبق اخباری که خبرنگار فارس کسب کرده اسپانسر باشگاه پرسپولیس و شخص گل‌رخسار رئیس هیات مدیره این برند هیچ مشکلی با شخص علی دایی نداشته و این در حالی است که در زمان سرمربیگری دایی در پرسپولیس این مسئله در رسانه‌ها القا شده بود که اسپانسر شرط گذاشته زمانی به این باشگاه پول دهد که دایی در این تیم حضور نداشته باشد که به نظر می‌رسد که این موضوع از پایه کذب است چراکه اسپانسر حتی برای مشخص شدن رنگ پیراهن پرسپولیس هم با دایی هماهنگی کرد و قطعا با عقل جور در نمی‌آید که اسپانسر به دلیل حضور دایی به پرسپولیس پول ندهد. این در حالی است که اسپانسر برای جذب اومانیا خارج از تعهدات به باشگاه پرسپولیس پول تزریق کرد تا تیم دایی تقویت شود.

همه این مسائل نشان می‌دهد که بی‌دلیل نیست اسپانسر جلوی چک‌هایش را گرفته و به پرسپولیس پولی را تزریق نمی‌کند چراکه آنها خواهان مشخص شدن وضعیت‌شان هستند حتی مسئولان شرکت بهنام‌پیشرو کیش عنوان کردند باید باشگاه به تعهداتش عمل کند تا آنها هم با قدرت به کارشان ادامه دهند.

با این شرایط به نظر می‌رسد پرسپولیس روند خوبی را طی نمی‌کند و شرایط مساعدی را هم نباید برای این باشگاه متصور شد چراکه با رفت و آمدهای اتوبوسی در باشگاه پرسپولیس قطعا وضعیت این تیم بدتر از اینی که هست خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها