أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۸۳۵
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
حکام آل سعود که به سان امروز، شعار «الموت الامریکا» و«الموت لاسرائیل» را برنمی تابیدند، با رفتار غیر انسانی خود در روزهای ماه حرام، نشان دادند که برای خانه ای که ادعای خدمت بدان را دارند، کوچکترین حرمتی قائل نیستند.
در ششمین روز از ماه ذیحجه سال  1407هجری قمری، راهپیمایی پرشور زائران ایرانی در مکه مکرمه، با حمله وحشیانه سربازان آل سعود به خاک و خون کشیده شد و طی آن، ده‌ها تن از راهپیمایان به شهادت رسیدند. حکام آل سعود که به سان امروز، شعار «الموت الامریکا» و«الموت لاسرائیل» را برنمی تابیدند، با رفتار غیر انسانی خود در روزهای ماه حرام، نشان دادند که برای خانه ای که ادعای خدمت بدان را دارند، کوچکترین حرمتی قائل نیستند. تصاویری که در پی می آید در سالروز این فاجعه بزرگ، جلوه هایی از آن را درخود دارد.


مرجع : عقیق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها