أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۸۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
معاون امورحج مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر از راه اندازی تونل سرد برای رفاه حال زائران در مناسک منا و عرفات امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، عادل مقصودی نژاداز راه اندازی تونل سرد برای زائران تمتع خبر داد و اظهار کرد: با توجه به گرمای بیش از حد مکه در ایام مناسک منا و عرفات این تونل‌ها طراحی و راه‌ اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه زائرانی که دچار گرمازدگی شده اند، به تونل سرد هدایت خواهند شد، گفت: در حقیقت این تونل دارای ۲ چادر است که تعداد زیادی کولر گازی برای کاهش دما در آن جانمایی شده است.

معاون امورحج مرکز پزشکی هلال احمر ادامه داد: زائران که دچار گرمازدگی شده‌اند می‌توانند از دمای پایین این چادر استفاده کنند.

مقصودی نژاد در ادامه بااشاره به این‌که تمام تلاش‌ها برای حضور حجاج در مناسک عرفات است، گفت: از ۲تا ۳ روز قبل این چادرها در عرفات و منا استقرار می‌یابند. براساس پیش‌بینی‌ها تمهیدات لازم برای استقرار تونل هوای سرد جهت جلوگیری ار ابتلای افراد به گرمازد‌گی اندیشیده شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها