يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۶۹۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
يک گام تا مدال طلا براي بوکس
نماينده وزن 91+ کيلوگرم تيم ملي بوکس با شکست نماينده ازبکستان راهي فينال بازي‌هاي آسيايي اينچئون شد.
سیزدهمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در حالی پیگیری می‌شود که امروز (پنج‌شنبه) جاسم دلاوری به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با شکست حریف خود به فینال بازی‌های آسیایی راه یافت.

به گزارش فارس، دلاوری در نخستین مبارزه خود بوکسور تیم ملی چین را شکست داده بود و برای رسیدن به نیمه نهایی "باکیم دوهیون"نماینده کره جنوبی را شکست داده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها