أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۶۹۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
سید مهدی رحمتی برای صحبت با علی کریمی از عکاسان خواست از محل گفت‌وگوی این دو نفر دور شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حضور علی کریمی در محل تمرین تیم فوتبال پیکان با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:‌

 

*علی کریمی با استقبال خوبی در محل تمرین پیکان روبرو شد به طوریکه به وی تابلوفرشی از طرف این باشگاه اهدا شد که او هم از این موضوع تشکر کرد.

 

*سید مهدی رحمتی با دون گاسپار مربیان تیم ملی دقایقی به صورت خصوصی صحبت کرد.

 

*زمانی که رحمتی می‌خواست با آقاجانیان به صورت اختصاصی صحبت کند عکاسان قصد داشتند از این دو نفر عکس بگیرند که رحمتی چندین بار همراه با مارکار از دید عکاسان دور شد اما عاقبت عکاسان عکس این دو نفر را با هم شکار کردند.

 

*رحمتی برای صحبت با علی کریمی هم از عکاسان خواست که از محل دور شوند و با مربی جدید تیم ملی در گوشه‌ای از زمین پیکان‌شهر بسیار آرام گفت‌وگو می‌کرد تا هیچ صحبتی از این دو نفر به بیرون درز پیدا نکند.

 

*ابراهیم ثنایی مدیرعامل باشگاه پیکان در اواخر تمرین این تیم به پیکان‌شهر آمد و با کریمی رودررو شد و حضورش را خوش‌آمد گفت.

 

*مدیرعامل باشگاه پیکان به کریمی گفت که ما می‌خواهیم از توانایی‌های شما استفاده کنیم و خوشحال هستیم که شما را در تیم ملی می‌بینیم.

 

*اندک تماشاگران تیم پیکان به شدت علی کریمی را تشویق کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها