يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۷۰۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
هر سه نماینده تنیس روی میز ایران از گردونه ربازی های آسیایی 2014 کنار رفتند.
به گزارش پایگاه 598، ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز کشورمان در بخش انفرادی صبح امروز در نخستین دیدار خود در این تورنمنت به مصاف "لی هو پینگ" از هنگ کنگ رفت و با حساب 4-0 و با نتایج 11-5، 11-2، 11-6 و 11-8 به این حریف باخت و از گردونه بازی ها کنار رفت.

 

در بخش مردان نیز نوشاد عالمیان که دیروز در نخستین دیدار خود بر حریف پاکستانی غلبه کرده بود، ساعتی قبل برابر "جون میزوتانی" از ژاپن با حساب 4-1 شکست خورد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند.

 

عالمیان فقط در ست سوم با نتیجه 11-6 پیروز شد و ست های اول، دوم، چهارم و پنجم را 11-4، 11-7، 11-6 و 11-5 واگذار کرد و حذف شد.

 

سومین نماینده ایران یعنی افشین نوروزی نیز در مصاف با "کوکی نیوا" از ژاپن 4-1 مغلوب شد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند.

 

نوروزی در ست اول 11-8 به پیروزی رسید، اما در ادامه با نتایج 11-5، 11-7، 11-9 و 13-11 باخت و سومین حذف شده تنیس روی میز ایران در بخش انفرادی لقب گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها