کد خبر: ۲۵۷۰۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت از دروازه بان خود تصریح کرد که مطالب منتشرشده در یکی از رسانه ها برخلاف سال های گذشته درباره پست دروازه بانی نگاه متفاوتی دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، باشگاه استقلال در راستای سیاست های بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه در تعامل با رسانه های گروهی در فصل جاری رقابتهای لیگ برتر قصد داشت حتی الامکان اخبار دروغ و نادرست رسانه ها را تکذیب نکند اما موج وسیع خبرسازی ها درباره باشگاه استقلال در چند روزنامه ورزشی، کار را به جایی رسانده که احتمالا شاهد تصمیم تازه باشگاه استقلال در این مورد باشیم و این درحالی است که از بعضی روزنامه های ورزشی انتظار بیشتری می رود.


یکی از این روزنامه ها به طرز عجیبی به پست دروازه بانی تیم استقلال علاقمند شده و از ابتدای هفته جاری اخبار غیر واقعی فراوانی را علیه محسن فروزان منتشر کرده است . تقریبا از روز شنبه گذشته روزی نیست که حداقل دو مطلب بی اساس علیه دروازه بان فعلی استقلال در این روزنامه منتشر نشود و امروز هم شایعه انتقال یک دروازه بان ملی پوش به استقلال عنوان شده که کاملا کذب و بی اساس است.


این روزنامه ورزشی البته در بیشتر مواقع در فصل های گذشته نسبت به پست دروازه بانی در تیم استقلال نگاه حمایتی داشت اما با چرخش ١٨٠ درجه امسال همه چیز تفاوت کرده است! با این حال امیدواریم شائبه هایی که درباره شیطنت برخی جداشدگان از طریق این روزنامه وجود دارد حقیقت نداشته باشد و در نهایت این مسائل هواداران استقلال را نسبت به روزنامه و خبرهای کذبش بدبین نکند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها