يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۷۰۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: براى ما فرقى نمى‌کند با کدام تیم در فینال بازى کنیم چون فقط براى طلا در اینچئون هستیم.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، تیم ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر صفر مقابل چین در مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی برای دومین دوره متوالی به فینال این رقابت‌ها رسید. بازیکنان ایران در 3 ست‌ متوالی با نتایج 25 بر 15 ، 25 بر 15 و 25 بر 19 موفق به حریف خود شدند.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی ایران بعد از این بازی گفت: بازى خیلى خوبى انجام دادیم. چین از پتانسیل بالایی برخوردار بود و آمده بود به ما فشار وارد کند اما ما در بالاترین حد ممکن ظاهر شدیم و توانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی درباره دیدار فینال گفت: براى ما فرقى نمى‌کند با کدام تیم بازى کنیم. ژاپن و کره هم مثل چین هستند. قبل از بازى همه 50 درصد شانس داریم و مى‌خواهیم بهترین بازى را ارائه کنیم. ما فقط براى طلا اینجا هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها