يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۷۰۳۹
زمان انتشار: ۱۶:۴۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،در روز های اخیر حرف و حدیث های فراوانی در مورد درگیری های حمیدرضا سیاسی و اسپانسر باشگاه پرسپولیس در رسانه ها مطرح شده و حتی بحث احتمال فسخ قرارداد قرمز ها با این اسپانسر را هم به میان آورده است. در این روزها خیلی ها منتظر بودند تا اسپانسر پرسپولیس به این حرف و حدیث ها واکنش نشان دهد تا دفاعی از خود کرده باشد. حالا عبدالله تفرشی به عنوان معاون اقتصادی باشگاه و به گفته خودش نماینده یا همان امین اسپانسر باشگاه پرسپولیس، در گفت و گو با بانک ورزش توضیحاتی ارائه داده که به نوعی مواضع اسپانسر را مشخص می کند. حتی او در این میان صحبت هایی را در مورد کمک های سیاسی به باشگاه پرسپولیس مطرح کرده که برای اولین بار در رسانه ها عنوان شده است.

دیدگاه های شخصی عامل اصلی اختلاف

تفرشی قبل از هر چیز از ریشه اختلاف صحبت می کند و به بانک ورزش می گوید: به نظر من اعمال دیدگاه های شخصی کار باشگاه پرسپولیس را به اینجا کشانده است. شما می بینید که پرسپولیس با نتایجی که در چند هفته اخیر گرفته، به آرامشی نسبی رسیده اما نمی دانم چرا برخی از دوستان به دنبال از بین بردن این آرامش هستند. به اعتقاد من عدم شناخت دوستان از فوتبال و اعمال دیدگاه های شخصی باعث شده شرایط بحرانی شود.

هزینه 11 میلیاردی اسپانسر تا به امروز

او در ادامه اشاره ای به هزینه هایی که اسپانسر برای پرسپولیس انجام داده می کند و می گوید: اسپانسر باشگاه پرسپولیس تا به امروز نزدیک به 11 میلیارد در باشگاه پرسپولیس هزینه کرده اما یک ریال هم به دست نیاورده است و این فقط و فقط به خاطر افراد مزاحمی است که بی دلیل در کنار باشگاه حاضر هستند و جلوی کار اسپانسر را می گیرند. اسپانسر به هر حال به دنبال کارهای اقتصادی بوده که وارد ماجرا شده اما این افراد مزاحم اجازه هیچ کاری را نمی دهند. این افراد مدام برای اسپانسر مانع تراشی می کنند و اجازه نمی دهند او درآمد زایی داشته باشد. حالا هواداران و مردم قضاوت کنند که حق در این ماجرا با چه شخص است. به این نکته هم باید اشاره کنم که اسپانسر به هیچ عنوان قصد بهره برداری تبلیغاتی نداشته و همان طور که می بینید تا به امروز حتی یک مصاحبه هم در رسانه ها انجام نداده است. من باید بگویم که همه شرکتی که اسپانسر پرسپولیس شده را می شناسند نه شخص را که ما بگوییم او به دنبال مطرح شدن بوده است.

ماجرای متمم دردسرساز

بحث بعدی تفرشی به داستان متتمی که پرسپولیسی ها می خواهند به قرارداد اضافه کنند مربوط می شود. او در این مورد بیشتر توضیح می دهد: اسپانسر یک قراردادی داشته که بر اساس آن اگر چکش برگشت می خورده، یک ماه تا 45 روز فرصت می گرفته تا چک را پاس کند. بعد از این یک ماه تا 45 روز اگر چک ها پاس نشود، باشگاه این اختیار را دارد تا قرارداد را به صورت یک طرفه فسخ کند. حالا دوستان می خواهند متممی به قرارداد اضافه کنند که در نوع خود جالب است. بر اساس این متمم باشگاه این اختیار را خواهد داشت تا اگر چکی برگشت خورد، بلافاصله و تنها بعد از یک روز قرارداد را یک طرفه فسخ کنند که این منطقی نیست. البته اسپانسر با این متمم مشکلی ندارد اما در مقابل از باشگاه می خواهد تا اگر متمم اضافه شد، باشگاه هم به تعهداتش عمل کند. به طور مثال اسپانسر حاضر است این متمم را امضا کند اما باشگاه هم باید تعهد بدهد تا افراد مزاحم برای او مانع تراشی نکنند تا او به اهداف اقتصادی اش نرسد.

4 میلیارد اسپانسر آماده است

تفرشی صحبت هایش را ادامه می دهد و می گوید: اسپانسر فقط منتظر است تا باشگاه تعهد دهد تا پول پرداخت شود. اسپانسر دو روز پیش با چک های بانکی به باشگاه آمد تا در صورت توافق 4 چک یک میلیاردی را تقدیم کند اما متاسفانه اعمال دیدگاه های شخصی همه چیز را خراب کرد. اگر توافقات حاصل شود، اسپانسر برای 4 هفته، 4 چک یک میلیاردی در اختیار باشگاه قرار می دهد و همان طور که گفتم چک ها اماده است.

فقط سیاسی و خواجه وند موافق متمم هستند

او در ادامه می گوید: تا آن جایی که من می دانم باشگاه باید دستورات هیات مدیره را اجرا کند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده و نمی دهد. این طور که من می دانم، یک عضو هیات مدیره به حج رفته و اصلا در جریان متمم نیست. من می دانم دو نفر از اعضای دیگر هم با متمم مخالف هستند و فقط سیاسی و خواجه وند موافق هستند و همین مساله کار را مشکل کرده است.

سیاسی هیچ ارتباطی با اسپانسر ندارد

در روز های اول شنیده می شد، سیاسی نماینده اسپانسر پرسپولیس در هیات مدیره است اما حالا تفرشی چیز دیگری می گوید: سیاسی هیچ ارتباطی با اسپانسر نداشته یا ندارد و اصلا نماینده اسپانسر نیست. نمی دانم این بحث ها از کجا آمده است. این اسپانسر در زمان رویانیان هم قرار بود با باشگاه همکاری کند اما به دلایلی انصراف داد اما در دوره جدید آمد و کار را تحویل گرفت اما حالا می بینیم بعضی افراد خارج از اختیارات خود رفتار می کنند و تنها چیزی که معنا ندارد، اختیارات هیات مدیره است.

سیاسی فقط 200 تا 300 میلیون کمک کرده است

او در ادامه اشاره ای هم به کمک های سیاسی می کند و می گوید: بر خلاف اخباری که در رسانه ها مطرح شده، سیاسی تنها 200 تا 300 میلیون به باشگاه کمک کرده و آن هم مربوط به زمانی می شود که اسپانسر به مشکل خورده بود.

برگشت خوردن چک 5 میلیاردی

تفرشی در خصوص چک برگشت خورده اسپانسر هم این چنین توضیح می دهد: تا به امروز فقط یک چک اسپانسر برگشت خورده که مبلغ ان 5 میلیارد بوده اما همان طور که گفتم، اسپانسر آماده است تا چک های جدید را در اختیار باشگاه قرار دهد اما در شرایط عادلانه. اسپانسر از مواضع خود عقب نشینی نخواهد کرد و مطمئن باشید تا آخرین لحظه از حق خود دفاع می کند. اسپانسر این انتظار را هم دارد تا خادم که فرد صاحب نظری است در این ماجرا ورود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها