أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۷۰۴۱
زمان انتشار: ۱۶:۴۱     ۱۰ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،اختلافات نیلسون کوره آ با حمید درخشان از یک سو و ندادن طلبش از سوی دیگر سبب شده تا دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس تصمیم جدی‌تری در خصوص ماندن یا رفتنش بگیرد.

بر این اساس گویا عدم پرداخت مطالبات نیلسون از فصل گذشته و پیش قرارداد این فصلش، باعث شده تا نیلسون پس از اتفاقات امروز تصمیمی جدی مبنی بر جدایی همیشگی از پرسپولیس بگیرد.

دروازه بان برزیلی پس از شنیدن این صحبت های مدیران پرسپولیس، حسابی عصبانی شد و به منتقمی اعلام کرد اگر تا قبل از بازی با سپاهان تکلیفش مشخص نشود به اصفهان نخواهد رفت.

در همین حال گفته می‌شود در قرارداد نیلسون بندی وجود دارد که در صورت عدم پرداخت مطالباتش قرارداد او به صورت یک طرفه قابل فسخ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها