أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۷۰۵۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
مهرداد اولادی بعد از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت خودش را به بازی مقابل استقلال رساند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، این بازی برای اولادی به خاطر اتفاقات سال گذشته حساسیت بالایی دارد. اولادی برای بازی با استقلال در لیست 18 نفره ملوان قرار گرفت. اولادی در همین خصوص پیش از دیدار با استقلال گفت و گویی با ورزش سه انجام داد.


برای بازی مشکلی ندارم

 

در این مدت زیر نظر دکتر نوروزی فیزیوتراپی کردم و شرایط مسابقه را بدست آوردم.من از لحاظ بدنی آماده هستم و در تمرینات ملوان هم 2،3 جلسه شرکت کردم. شرایط خوبی از لحاظ روحی و بدنی دارم. اگر کادر فنی صلاح بدانند مقابل استقلال بازی می کنم و مشکلی برای بازی کردن ندارم.بخیه های دستم را کشیدم و مشکل بزرگی نداشتم.

 

زندگی شخصی ام به خودم ربط دارد

 

نمی دانم چرا اینقدر برای من حاشیه درست می کنند.من زندگی خودم را می کنم و کاری به کسی ندارم. زندگی شخصی هر کسی به خودش ربط دارد. مطمئن باشید اگر یک بار دیگر در مورد من حاشیه سازی کنند صد در صد شکایت می کنم. خواهش می کنم دور من را خط بکشند و می خواهم بدون حاشیه بازی ام را انجام دهم . من می خواهم برای تیمم خوب کار کنم و به مساله دیگری فکر نمی کنم.من به اندازه کافی پول دارم و در 16 سالگی در پرسپولیس بودم و در 19 سالگی هم لژیونر شدم.

 

نگفتم پشتک می زنم

 

من هیچوقت نگفتم اگر در بازی با استقلال گل بزنم پشتک می زنم. من گفتم اگر بازی کنم صد در صد گل می زنم.برای گلزنی در این بازی انگیزه زیادی دارم و اگر به زمین بروم با تمام توان کار می کنم و دوست دارم تیمم نتیجه بگیرد.

 

برای برد به تهران آمدیم

 

در حال حاضر شرایط تیم مان بهتر شده و می خواهیم جلوی استقلال بازی خوبی انجام دهیم. برای این بازی آماده هستیم و بچه ها از لحاظ روحی در شرایط بهتری قرار دارند. تمرینات مان را خوب انجام دادیم و برای خوشحالی هواداران ملوان بازی می کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها