أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۷۰۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۴     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
ترکيب تيم فوتبال ملوان براي ديدار مقابل استقلال اعلام شد.
تیم فوتبال ملوان با این ترکیب به مصاف استقلال می‌رود.

ایمان صادقی، احمد آهی، عزت‌الله بورقاز، عزیز معبودی، مرتضی فلاحتی، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده، سهیل رحمانی، رضا اعتمادی، محسن یوسفی و سید‌جلال رافخایی.

به نقل از فارس، همچنین مهرداد اولادی و سیدحسین حسینی دو بازیکن فصل گذشته استقلال روی نیمکت نشستند که نیمکت‌نشینی حسینی با توجه به درخشش این بازیکن در هفته‌های گذشته کمی عجیب است.

*مسئولان ورزشگاه آزادی در تدارک آماده‌سازی مراسمی هستند که فردا به مناسبت روز نیروی انتظامی در این مجموعه برگزار می‌شود.

*قرار است فردا همایش پیاده‌روی در آزادی برگزار شود.

*هنگامی که بازیکنان ملوان با لباس آبی‌رنگ به زمین مسابقه آمدند تماشاگران استقلال علیه آنها شعار سر دادند.

*محسن یوسفی هافبک سابق استقلال بارها مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت و او به سمت تماشاگران رفت و برای آنها دست تکان داد.

*سردار مشایخی از مسئولان سازمان بسیج ورزش کشور در ورزشگاه آزادی حاضرند تا از هاشم بیک‌زاده تقدیر کنند.

*غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات لیگ از ساعتی قبل از شروع بازی در ورزشگاه آزادی حضور دارد.

*بهرام افشار‌زاده و پندار توفیقی دو عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حضور دارند و قبل از شروع بازی به رختکن آبی‌پوشان رفته و به آنها روحیه دادند.

دیدار دو تیم از ساعت 18.30 آغاز خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها