أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۵۷۰۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
روز گذشته شايعه شده بود که هدف از سفر مارادونا به فلسطين، پذيرفتن مربيگري تيم ملي فوتبال اين کشور باشد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته برخی منابع و رسانه های خاور میانه اعلام کردند که دیگو مارادونا در حال مذاکره با مسئولان فدراسیون فوتبال فلسطین است تا هدیت تیم ملی فوتبال این کشور را بر عهده بگیرد. به گفته این منابع، هدف اصلی سفر مارادونا به سرزمین های اشغالی، همین مساله بوده است.

اما امروز رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین با رد تمام شایعات گفت:" خبر مربیگری مارادونا در فلسطین صحت ندارد. همه این اخبار شایعه هستند و ما به دنبال یک مربی بومی هستیم."

لازم به ذکر است که فدراسیون فوتبال فلسطین در سال 1998 به عضویت فیفا در آمد و سال 2008 مقابل اردن اولین بازی رسمی خود را انجام داد (1-1). فلسطین روز 31 می 2014، مجوز حضور در جام ملت های آسیا 2015 را بدست آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها