يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۷۰۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۸     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
پديده با تک گل اکبر صادقي هافبک موثر خود 3 امتياز حساس اين مسابقه را به خود اختصاص داد.
به گزارش "ورزش سه"، اولین دیدار هفته یازدهم در تبریز بین دو تیم گسترش فولاد و پدیده از ساعت 15 و 45 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی گسترش برگزار شد که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پدیده به پایان رسید.

هفته یازدهم لیگ‌برتر، ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد، تماشاچی: 500نفر
داور: محمدحسین فتاحی، کمک ها: حسین طالقانی ، علی دودانگه

گل: اکبر صادقی(پدیده)
اخطار: محمدرضایی و باقری(پدیده) باتیستا، بهنام داداش‌وند(گسترش)

گسترش فولاد: رودریگو لوپز، سید امید نظامی پور، بهنام داداش وند، محمود خمیسی، مگنو باتیستا، میثم نقی زاده(65 میلاد جهانی)، علیرضا نقی زاده(80 پیمان رنجبر)، مرتضی اسدی، جابر انصاری، مهرداد بایرامی و محمد امین درویشی(78 عادل سرشار)
سرمربی: مهدی تارتار

پدیده: مجتبی روشنگر، مسعود نظرزاده(65 عباس محمدرضایی)، ایگور پراهیچ، میلان یووانویچ، اکبر صادقی(82 عبدالله مبینی)، زوران کنزویچ، مهدی محمد نژاد، میثم رضا پور، روح الله باقری، مهدی خیری و یونس شاکری(46 رضا عنایتی)
سرمربی:علیرضا مرزبان

شرح بازی:
آیا این آخرین بازی مهدی تارتار در سمت سرمربی گسترش بود؟ هیچ کس نمی‌ تواند نظر دقیقی در این باره بدهد اما به نظر می‌ رسد بحرانی که چند هفته ای گریبان علیرضا مرزبان و تیمش را گرفته بود حالا به منتهای علیه شمال غربی منتقل می‌ شود، جایی که گسترش فولاد با شکست 1 بر صفر امروز مقابل مشهدی ها نارضایتی از عملکرد سرمربی خود را بالا برد. مهدی تارتار البته مربی باتجربه و کاربلدی است اما مشخص نیست که کارنامه خوب او بتواند برای مدیران تیمی که کم هم امتیاز از دست نداده همچنان کارگر باشد. نکته مهم این است که گسترش امروز در زمین هم چندان درخشان کار نکرد که با توجه به کیفیت این تیم بشود روی این نتیجه سرپوش گذاشت. پدیده با این برد از فشار چند هفته گذشته بیرون آمد، نکته جالب این بود که آنها امروز را با نیمکت نشینی رضا عنایتی آغاز کردند که بسیار غیرمنتظره بود اما ممکن است با توجه به کسب نتیجه در بازی امروز ادامه دار باشد.

شرح گل:
1ـ صفر(پدیده): اکبر صادقی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت محکم دروازه گسترش را بازی کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها