يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۵۷۱۰۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
باشگاه پرسپوليس اگر طي 48 ساعت آينده با اسپانسر به توافق نرسد با اسپانسر فعلي قطع همکاري کرده و با حامي مالي جديدي قرار داد امضا خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، حرف و حدیث در مورد توافق یا عدم توافق باشگاه پرسپولیس با اسپانسرش زیاد است.
برخی رسانه ها از توافق نهایی اسپانسر و باشگاه با وساطت خادم خبر می دهند و برخی نیز مدعی اند که جلسه سرنوشت ساز اسپانسر و باشگاه هفته آینده برگزار می شود.

اما پیگیری های "ورزش سه"حاکی از آن است که پرسپولیس برای پایان دادن به همکاری اش با اسپانسر به نتیجه کامل رسیده بود. به گونه ای که حتی نامه پایان همکاری طرفین نیز تهیه و توسط سیاسی ،منتقمی و دیگر اعضای هیات مدیره پرسپولیس امضاء شده و حتی این پایان همکاری به اطلاع اسپانسر نیز رسیده بود.

اما گویا در آخرین لحظات سران و تصمیم گیرنده گان بهنام پیشروی کیش به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس از سیاسی و منتقمی فرصت تازه ای خواسته اند. گویا اسپانسر در آخرین مذاکره با سران باشگاه پرسپولیس تنها فرصتی 48 ساعته خواسته تا نتیجه نهایی را اعلام کند. از این رو اگر تا 48 ساعت آینده حامی مالی فعلی پرسپولیس با باشگاه به توافق برسد که هیچ اما در غیر این صورت باشگاه پرسپولیس بر اساس همان نامه از پیش امضا شده با اسپانسر فعلی قطع همکاری کرده و از بین 3 شرکت متقاضی حامی مالی تازهای را پیدا خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها